Life is a rollercoster

Snart bryter jag ihop!! Jag har snart ingen energi och ork kvar till nåt.
Verkar som att allt bara jävlas med mej och ingenting kommer att klaffa.
Har fortf inte skrivit kontrakt för min nya lgh, och om lite mer än 1 vecka då är de ju sista april och med andra ord min sista dag här på Mill Street.
Skulle vara otroligt tacksam om jag kunde få nyckeln ex vis den 25:e så kan jag köra smågrejer själv och försöka planera in när jag ska ha hjälp av minst ett par armar till för att bära de tyngre möblerna.
Ska ringa RFAB igen på måndag få se... Men jag är rätt less på dom redan nu, och då har jag inte ens flyttat in än. Nä de är nog baske mej sista gången jag tänker hyra av dom. Sånt här strul har jag aldrig vart med om nån gång tror jag.
Är iaf ledig denna helj. Har tänkt och köra upp lite skrot till sopstationen imorrn, men de snöar nu och de ska komma mer oxå, så får se hur de går med den saken. Sen måste bilen fixas oxå, och jag hoppas de sker under heljen så jag kan ombesikta den nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jisses vad jobbigt, dom måste väll förstå. Herregud hur svårt kan det vara att ge dig en nyckel!!!

2012-04-23 @ 22:26:56
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback