1:a April

Har inte blivit lurad än så länge.. Inte då vad jag vet då iaf :)
Igår blåste de snålkallt hela dan och var allmänt trök väder, hade tänkt aktivera mina båda hästar, men blåsten satte stopp.
Idag däremot har de vart mkt bättre. Så först så tog jag en tur med Ari. Efter han blivit motionerad så var de Jullans tur för en skritt tur, eftersom hon bara ska skrittas en månad (vilket är otroligt svårt, när hon är så laddad och pigg) det gick bra till en början, men en bit in på Springkällevägen då small de till flera ggr inne i skogen så var hon som på nålar och gick och småtrippade :/ Har inte en aning om vad de var som lät, men jag fick för mej att de var en älg eller nå annat djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback