Måndag 19 september

Pust.
Äntligen ledig. Snacka om att jag har haft en hektisk vecka. Jobbat i massor, försökt hunnit med mina djur och hemmet medans jag oroat mej och haft mina tankar hos min mamma nästan hela tiden.
I fredags pratade jag med henne síst, då lät hon relativt pigg och sa att hon skulle förflyttas till Mora igår söndag eller idag måndag. Syrran har haft mer kontakt med henne så hon har vart lite mer uppdaterad än mej, men självklart har hon ju berättat hur hon mår.
I lördags kände hon sej lite sämre hade tydligen haft ett blodtrycksfall.
Igår vart jag däremot mer nervös, då de visade sej att hennes hhjärta slog för fort. Hon skulle sövas och få en elstöt så att de började slå normalt.
Hon behövde aldrig få ngn elstöt, syrran fattade inte varför riktigt för pk(?) provet visade tydligen nåt.. ja jag vet som sagt inte riktigt. Men hon skulle iaf förflyttas till antingen Mora eller Falun under dagen idag.

EFter jobbet idag åkte jag vidare till nästa jobb som var på travet där de var eftermiddags trav. Hemma i 19 tiden och nu sitter jag här i soffan och är helt slut kan jag lova. Känns som om jag skulle kunna gå och lägga mej redan nu.
Imorrn är jag iaf ledig, får sovmorgon tack och lov. Men sen är de en massa som ska göras; tvätta, stallet, rida Jullan, och om de passar med besökstider så blir de att åka och hälsa på mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback