Måndag 12 september

God kväll!

Strax dax för sängen. Igår kom ja i säng före 22,30 helt otroligt. Somnade bra, men vaknade blöt av svett, hade drömt en mardröm. Men somnade snart nog om igen, sen när klockan ringde imorse då vaknade jag med ett ryck för jag vart så rädd.. haha.

Har föresten drömt mkt skumt den senaste veckan, undrar varför?!

Ja annars har jag jobbat idag, kämpar på och både börjar tidigare och stannar längre för att jobba in min jävla minus tid, men timmarna krymper allt eftersom så, och i slutet av september då har jag jobbat igen allt.

Imorrn då är de dax för lilla mammi♥ och hennes OP. Den har blivit framflyttad hela tiden, först inplanerat i fredags, sen sköts den upp till idag, och nu är sista budet imorrn. Men de kan ju hinna ändras igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback