Jag blir så matt..

Fan oxå, jag är så less.
Less på en del  som inte kan hålla de dom lovar, på folk som lägger sej i saker och ting som dom inte har ett dyft med att göra. Är rätt less på de mesta faktiskt. Glad jag har mina djur iaf, dom blir jag glad av.

Nu på kvällen har jag klippt Jullan, vet inte om hon blivit de ngn gång förut, men hon var så snäll så, de enda hon inte gillade var när man skulle klippa nacken där bakom öronen, men hon gillar de inte annars heller när man ska klippa manen där alldeles bakom öronen, förmodligen tycker hon de är obehagligt. Och en klippmaskins surr gör nog inte saken bättre. Tog inte ens en timme och klippa henne, jämfört med Ari som iofs är större och har mer päls, men han gillar då absolut inte och bli klippt, där lär man vara två som hjälps åt.. 

Nä nu ska jag ta o hoppa i säng, en dag imorrn oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback