Onsdag tjugotredje november

Grått, mörkt och otroligt trist ute. Nu vill jag verkligen att de kommer snö som får ljusa upp allt lite.

Har ju känt mej ganska okej i nacke och rygg nu sen förra tisdag när S hjälpte mej. Men idag när jag gick ut med en häst i hagen, hände nåt med nacken så nu har jag typ så där ont som när jag akut åkte till vc här och träffade en dr, som tur är så har ja ju värk tabletterna och har tagit en först imorse sen nu, är ju bra de finns så man kan ta få bort lite smärta så man kan fungera som vanligt.

Jag har velat haft sponsorer som har kunna sponsra mej på ett eller annat sett i min hobby.
Typ kläder till mej, kanske täcken åt hästen/hästarna, ja typ allt som kostar lite..
Nu har jag fått tag i en som ska sponsra mej med vinterkläder från Brizy, va då tänker väll ni sånt är väll inte så dyrt. Öh jo de är ganska dyrt och dom är ett företag som gör kläder till hästsport då främst inom travsport. Kläderna är slitstarka och hållbara dom gör både tränings och tävlingskläder.

Så nu är kläderna beställda, få se när dom dyker upp, sen ska dom lämnas in på ett företag här på brodering.. Ska visa er färdigt resultat sen.

Så här ser iaf jacka och byxor ut:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra! Hur sjutton fick du tag i dem? Har du ringt runt och frågat? Låter ju jätteschysst, och vi hästägare har väl nog med utgifter ändå :-)

Hoppas Ari är bättre!

2011-11-23 @ 18:40:52
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ahh, härligt! Bara att ta allt du får :-) Snygg dress var det ju också!



Nä, Stygge är inte alls bra :-( Han är behandlad nu också, men nu har han slutat äta sitt kraftfoder, inte ens morötter som han älskar... Hö äter han och humöret är ok men han måsr dåligt av nån anledning. Tror tänderna eller magen, så det blir nog tyvärr ett vet.besök innan det inbokade nästa fredag...

Man blir så ledsen när de mår dåligt och man inte vet vad exakt det är :-(

2011-11-23 @ 22:59:08
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback