Fredag fjärde november

Hmm va ska jag skriva?!

Sjukskrev mej onsdag och torsdag för min nacke. Och igår på em var jag till en naprapat som kollade min rygg och nacke och så fick jag lite massage, hon ville inte "manipulera" något eftersom hon helst vill att jag har en röntgen av ryggen så de inte är ett diskbråck för då kan de bli värre. Men de kändes ngt bättre efter behandlingen.

Idag har de vart årsfinal på travet här och jag har jobbat.
Är ledig idag fredag och imorrn lördag, sen ska jag jobba söndan om jag känner mej bättre vill säga, men lutar iaf åt att jag kommer göra det.

Nu på kvällen har jag setat och småkikat på teve och samtidigt haft datorn igång, vilket inte är såå ovanligt. Så tittade jag till och ser att de är ngn som skrívit till mej på chatten på fb, och gissa om jag blir förvånad över vem de är;P
Kan ge er en lite tiny ledtråd att jag tycker denna person är väldigt sympatisk och han otroligt trevlig och hjälpsam. Att han sen håller på med hästar gör ju inte saken värre. 
Så nu har vi bestämt lite saker här framöver ;)
Hihi spännande värre alltså :P


Kommentarer
Postat av: A-K

Spännande! Du får berätta mer sen :D

2011-11-05 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback