Onsdag 4:e maj

Grattis på min namnsdag idag :D

Är ledig idag. Skönt och välbehövligt. Ska rida Jullan, håller på och tvättar. Ska ev hjälpa Lotta och klippa klorna på Emil i eftermiddag.

Till heljen är de ju marknad här oxå. jag jobbar dag fredag och lördag. Få se om man ska gå ngn sväng sen när jag är ledig. Beror på ork och väder.

Usch de har vart kallare några dagar nu, igår morse låg de tom snö på morgonen när jag vaknade och gick upp. Men den smälte ju så klart men de kom mer snö under dagen, var ett riktigt rusk väder, kändes som höst :(


Kommentarer
Postat av: annica

meeeeeeeen hur kan du jobba på lördag??? går inte vi samma helger nu???

2011-05-05 @ 06:35:23
URL: http://annicass.blogg.se/
Postat av: annica

hmm...jaha du menar så!!!

ja visst va den sniiiiiiigg:)

nja jag vet inte hur det blir än, det visar sig

2011-05-05 @ 12:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback