Äntligen fredag

Nu är jag ledig i 5 dagar.. jippii :)

Sitter här och är så rastlös, vill hitta på något, men vet inte vad.. jag vet att sista stora gräsmattan måste/ska klippas, men ska jag verkligen behöva göra de nu. Känns inte så kul att göra det en fredag kväll. Kan lika gärna ta det på dagen imorrn istället, eller varför inte på söndag?!

Fan vill verkligen flytta alltså, men de dyker ju inte upp nåt. Och gör de det så är de svin dyrt att köpa. Ja självklart kan jag hyra oxå, men inte ens där dyker de upp nåt :/



Nä va faan ska man göra??


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Köp en liten "billig" gård där du kan ha hästarna också :-) Som du kan rusta upp eftersom... Då har du ju ditt eget place och betalar till dig själv :-) Finns det inga runt om i krokarna till salu?

2011-05-21 @ 00:26:38
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Ja, fast är du säker på att det skulle vara dyrare? Om du räknar hyran du har nu + ev stallkostnad? Vi betalar ca 4500 just nu tror jag, men det är extra dyrt eftersom vi inte har bottenlån då huset inte var värt det vi tog lån på s.a.s. Så köper du ett hus för 700 000 borde du komma undan med lånkostnad på 3500-4000/mån.

Men rättvik är populärt vad jag förstått, men det verkar finnas lite gårdar ändå runt i kring, för under miljonen. :-)

/Sandrah - husnörd (älskar att surfa runt på Hemnet hahaha)

2011-05-21 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback