Våren är här?!

Ny vecka igen då.
Jobbat idag, heldag eftersom de egentligen var min planeringsdag men gjorde ju min sista dag på planeringen förra måndagen. Imorrn jobbar jag oxå heldag, sen på onsdagen är jag ledig.

Märks att de är vår nu på djuren, Charlie lossar en massa päls så jag får dammsuga var och varannan dag. Borstade även av hästarna nu på kvällen och de rasade en hel massa med hår där med.
Tog av zink bandaget på Jullan idag, de har ju setat på en vecka nu, hon var fortf lite tjock, men hon varken ömmade eller var varm, så jag tror och hoppas att de inte är nå allvarligt.
Få se på onsdag om det blir en liten tur med henne. Hon har ju stått nu sen hon startade sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback