Våffeldagen..

Men inte har jag ätit en enda våffla inte.. Skulle vilja döpa om denna dag till ekorrens dag. De beror på att jag sett 3 såna idag.. haha söta små djur. A just ja såg en överkörd oxå så då blir de ju 4 om jag inte räknat helt fel.

Har vart till Mora och besiktat nu på eftermiddagen, och de gick ju inte så värst bra. 6 st 2:or. En har jag redan åtgärdat själv, bes gubben skulle ta lös mitt avtagbara drag men de fastnade så bara för hans klantighet så fick jag en tvåa för de.. GUBBJÄVEL!!
Men jag lyckades få lös de när jag kommit hem. Nu återstår bara de andra fem att fixa, ett till av dom kan jag oxå fixa själv, de är upphängningen till avgasröret. Men de andra felen :/ en spindelled, en bromsskiva och en bussning, de blir svårare. Skulle ha hittat en som kunde hjälpa mej privat och fixa lite billigt så jag slipper lämna in den för de har jag verkligen inte råd med:(

Annars så känns de rätt positivt med en sak.. sakta men säkert börja det hända nå.. Äntligen =)

Imorrn kväll så ska jag och min kära syster ut och göra bowlingen osäkert.. Jag har inte vart ut sen de var hårdrockskväll där, och det var ngn gång i januari om jag inte minns helt fel.


Kommentarer
Postat av: Linda

Wooooho härligt;)

2011-03-25 @ 22:36:20
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Min sambo är bilmekare och brukar laga det mesta åt alla möjliga. "Privat" alltså s.a.s. Men vi bor ju i Nusnäs. Han kanske kan göra det till ett bra pris annars om du är intresserad? Du har väl en volvo?

2011-03-26 @ 13:20:59
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback