Jajjamensan eller nå..

Dagen idag kan sammanfattas som En mycket bra dag =)
Inte alls lika värdelös som gårdagen.
Solen har skinit eller va de nu heter. Jag har tjänat 500 spänn + 200 spänn ner i tanken, tack vare att 3 st ville till Mora på hockey.. Sånt gillas. De vart dock lite stressigt eftersom jag skulle börja 16 och jobba och vi lämna R-vik vid 15 men vet ni vad, jag var på jobbet 1 minuter över 4 och jag ringde och sa att jag ev skulle bli ngn minut försenad så det var ingen större fara alls..

Nu ska jag och min kära sambo ta och lägga oss.. eller han har redan intagot sin plats i sovrummet. Jag ska bara ta sista blosset för ikväll och borsta mina gaddar. Imorrn är de jobb igen men bara tills kl 13 sen så ska jag............... ;) ♥

Godnightish på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback