Fångad av en stormvind...

Ja då har jag gjort 5 dagars arbete då. Ledig imorrn. Sen kör jag tre dagar igen :/

Imorrn ska jag hämta hö, utanför R-viks gränser.. Ska korsa Saluån, men inte så långt...

Charlie har fått en hemsk öroninflammation. Hade i öronrengöring härom dagen, men de blir inte bättre. Har beställt ett medel från en nät butik som heter "Tös hundapotek". Dyrt, men hoppas det funkar. Sen idag fick jag öronsalva eller om de var droppar utskrivet på recept av en kund vi har i Hemtjänsten som har vart doktor. Så nu hoppas jag på att de funkar så stackarn slipper lida. Han skakar och kliar sej ganska mycket.

Strax dax för sängen och imorrn har jag sovmorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback