Torsdag nionde juni

Har jobbat extra idag, en hel dag. Solen har vart glödhet och de har vart super varmt hela dan.. Hade en massa planer som jag skulle göra när jag slutat och kom hem. Men dom var bara att glömma, de började nämligen och regna, åska och blixtra :/ Så vi får se hur vädret är imorgon, men då blir de ju desto mer att göra istället. Är iaf ledig då och glad är jag för de eftersom de senaste 2 nätterna har jag inte fått mkt sömn alls, varmt när man ska sova sen en och annan fundering som kommer krypande när man lagt sej. Så ikväll hoppas jag att jag somnar ovaggad.

Ja just ja, såg att jag måste köpa nya framdäck imorrn oxå. Lika bra att göra de så fort som möjligt, så man inte står där en vacker dag med punka långt hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback