Tisdag

Åh äntligen har jag gjort mina arbetsdagar, är nu ledig tills torsdag morgon:) sköönt.

Jag känner mej helt slut. Skulle vilja sova i flera veckor. Men antagligen så är de så för att semestern är ju inte så långt borta... Ja de är ju några veckor kvar än tills dess, men de krymper sakta..

Igår beställde jag iaf 2 st nya däck till bilen, billiga lågpris däck på internet. Dom håller så länge dom håller. Känner att jag inte riktigt har råd att slänga ut så mkt på dyra däck.. Å ja jag vet de lönar sej säkert i längden.. Hoppas de inte tar alltför många dar innan dom dyker upp, för helst vill jag ha på dom på bilen innan lördagen.
Sen så måste jag styla till Charlie innan lördagen oxå, badad är han ju, men benen måste jag nog tvätta på honom igen, sen är de ju de där me kloklippning, klippa tass hår och snygga till hans öron och borsta igenom honom lite till.. Sen ska jag hinna med och träna häst oxå.. men dygnet har ju 24 timmar så på nå vis ska jag väll få till detta :D

Ja just ja mammas dator har kraschat, så jag fick "ärva" hennes skrivare som även har scanning och kopiator i. Men nu när jag skulle installera den, så visade de sej att de inte går att installera den på min dator eftersom jag har vista :( vet inte om man kan få tag i installationscd för vista.. Kanske ska testa och googla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback