Onsdag Första Juni tjugohundraelva

Tarv både måndag och tisdag. I måndas då var de trav här hemma som jag jobbade på och igår då var jag till Bollnäs med Jullan och startade.
Min kusk som körde henne för tredje gången berömde mej igen och hästen:) Tyvärr så vart de strul i strax efter start, hon vart störd av först en galopperande häst men kom förbi, sen kom nästa galoppernade häst och då slog hon dessvärre på en galopp, en ganska lång sådan, men hon vart inte diskad. Hon kom ganska långt efter, men gjorde ett kanonlopp trots allt och gick i mål på 18.8. Jag är jätte nöjd och som sagt så blir jag otroligt glad och stolt över berömmen jag får av min kusk.

Nu idag har hon börjat och få kamomill homeopatmedlem som jag vart rekommenderad. Jag vet inte om de klassas som doping och är karens på de ska kolla upp de, om de är så så kommer hon att vila från lopp juni månad medans hon får de. Om inte så har jag väll hittat lite lopp framöver.




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad roligt! Sug åt dig av allt beröm!! :-)

2011-06-01 @ 23:11:17
Postat av: Sandrah

Tja, det går framåt får vi hoppas iaf! Men man vet ju aldrig. Den ena har dock fått hovböld (er!) så han får vila ett tag till. Stackaren... Men Hilding är pigg så när som på lite gräskoma :-)

2011-06-02 @ 21:58:05
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback