Onsdag Femtonde Juni

Sov till 11:15 idag, gissa om jag fick lite småpanik när jag vaknade. Vet inte varför men fick de bara, hade ju inget inplanerat förens till eftermiddagen..

Ja ja hur som så skulle jag och Annica till Mora en sväng, hon skulle följa med som sällskap, och tacksam för de är jag :)
Jag har ju skrivit förut att jag har väldans slitna däck fram och har ju beställt nya, dom kommer att komma imorgon på dagen.
Alldeles utanför Garsås så tyckte jag att de lät konstigt när jag körde, så jag frågade A hur de kändes om man hade punka, då tittade hon i backspegeln och såg nå konstogt spår efter oss.. Stanna bilen och mkt riktigt... PUNKA!!
Fick lov att köra en bit till och hitta en p-ficka eller väg. Hittade på en avtagsväg iaf och stannade. Hittade fälgkors men hade dessvärre ingen domkraft. Men en snäll gammal gubbe stannade sa att han skull hämta en och komma tebax. Så när vi väll fått av däcket och på med reservet så kunde vi åka vidare.

Tycker folk i dagens läge är väldigt ohjälpsamma, ser man ngn som står och har problem är dom livrädda och stanna och erbjuda hjälp.. Diss till er alla!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är iaf Charlie vaccinerad, har köpt både hund och häst foder. Vart en ganska kostsam Mora tur...

Imorgon ska jag iaf på med nya däcken så är de bara och tuta och köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback