Torsda 21 Juli

Ja jag njuter av min semester...

Har väll tyvärr inte vart så bra väder hittills, typ varannan dag.

I tisdags då var jag, A-L och hennes näst äldsta dotter ner på tisdags kul på eftermiddagen, Var där i några timmar. Sen så började jag och J ta en öl och sen vart de vin och vips så vart A-L chaffis. Ja vi försökte hitta ngn annan som kunde köra så alla kunde festa lite, men de gick inge vidare. Hade iaf skojsigt som bara den och vi var hemma kl 5...

Igår segades de och åt tacos på kvällen.

Idag däremot har de vart lite mer fart, ridit Jullan, vart och vaccinerat henne eftersom den gått ut då de bara gäller 1 år. Sen har jag klippt en massa med gräs igen, lär ju passa på när de för en gångs skull va uppehåll.

Så de var lite update från mej för denna gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback