Tisdag

Nu ska jag gnälla lite igen.... Om mina förbannade jävla fucking grannar. Har ju vart ledig idag och när hästar kommit ut imorse ooch Charlie rastad så gick jag och la mej igen. Gick inge vidare och somna för dom börja bråka ovanpå och hon bara stog och vråla och skrek och då var klockan typ inte mer än 7 halv 8!! Lyckades väll somna till slut, men vart väckt av nåt ljud kvart över 9.... Då håller idioterna på och dammsuger. Fy fan jag är såååååååååååå jävla less på detta nu.

Annars så har jag tatt en ridtur idag igen på Jullis. De går bättre och bättre och hon är mycket lugnare att rida än att köra. Hon kanske tröttnat lite att gå framför vagn så då är de ju bra att man kan rida henne lite istället. Dessutom får ju jag morion oxå och kan ju säga att jag har en hel del träniingsvärk sen ridturen i söndags, men man säger väll att de enda rätta att få bort sån värk är att träna :D


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fy fan vad ledsamt att ha såna grannar...stackare!

Vad kostar det att ta ut licensen nu? Med den där försäkringen? Jag har inte tagit ut min på några år eftersom jag inte startat men nu måste jag nog så jag inte får lov att ta om licensen!

2011-01-11 @ 18:38:34
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Fy fan, som att man inte är nog fattig, som du säger! Vi amatörer borde betala MINDRE! Törs inte ens tänk på alla utgifter som väntar runt knuten nu....suck

3000 pix är ju inget man liksom gladeligen betalar en månad, det är ju för fan MAT för en hel månad! GRR

2011-01-12 @ 00:01:42
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: annica

har jag inget annat för mej så kan jag följa...länge sen vi hade en roadtripp nu !!!:)

2011-01-13 @ 10:57:18
URL: http://annicass.blogg.se/
Postat av: Candy

Jag rekommenderar dig att skriva en arg lapp till dina störande grannar! :)



www.argalappen.se



Där finns det gott om människor som har skrivit en sanningsenlig lapp till sådana som inte kan hålla ljudnivån ^^ Kram

2011-01-13 @ 20:26:14
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback