Trött som faan!

Skulle typ kunna somna där jag sitter, men ska försöka va vaken en stund till...

Idag har jag först jobbat till kl 16. Hem slängde i mej lite mat. Sen upp till stallet för Åke skulle komma och sko Jullan bak. EFter hon vart skodd så tog jag en ridtur, den vart inte så lång och jag red inte så hårt, men hon har iaf fått röra lite på sej. Höll fan på att frysa ihjäl trots att de bara var -7, men de blåste smådjävlar och på hemvägen vart de motvind.

Vart kvar i stallet en stund och fixade lite innan jag kom därïfrån.

Imorrn är jag ledig, men då är de ju lite som ska fixas oxå på dan innan vi åker iväg i ca 17 tiden.
Sen hoppas jag på att jag ska få träffa kärleken en vända oxå :) var några dagar sen sist och förra heljen vart de inte att vi kunde ses så mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback