Tisdag 15:e februari

Idag har jag jobbat igen. Och har även pratat med min chef ang hur jag mår med min stress och planeringen. Så jag sa till henne att jag vill hoppa av på obestämd tid, kanske aldrig mer kommer att "lapsa" det får tiden utvisa. Så inom en snar framtid kommer jag bara vara ute och jobba. Hon förstog mej och sa att de var helt okej, men jag kan inte sluta direkt utan de blir förhoppningsvis i mars ngn gång...

Min mage har spökat idag oxå, dessutom har jag haft en sjujäkla halsbränna. Fast de börjar kännas lite bättre så de kanske är på väg att ge sej..


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åh, tur i oturen då kan man säga. Men man blir verkligen SÅ LESS. Det är liksom inte kul att sitta och frysa i en vagn. Dessutom blir det ju bra mkt kallare där också... För att inte tala om när man kommer tillbaka och ska stå ute och snöra av all skit. Nej, fy fan, fram med våren nu då! Bara så trist att man ytterligare en vinter inte har tränat som man ska för denna jävla kyla.



JObbigt med magen. Jag har en problemmage, är det inte det ena så är det det andra. Har du testat att ta nåt mot halsbränna? Om du får det igen så testa! Det finns en massa olika tabletter som faktiskt fungerar bra!



Krya på dig!

2011-02-16 @ 21:45:00
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback