Holy smoke...

Från ett rejält oväder med blåst och en massa snö så har de blivit -20 grader ute :/

Jobbar imorrn sen får jag lite ledigt. Och nu har jag gjort mina heljer för denna period så nu ser jag fram emot 2 lediga heljer på raken.

Imorrn när jag jobbar ska jag även in på andra sidan av lokalen som vi håller till i.. Nämligen till polisen :/
Vart uppringd idag på eftermiddagen med anledningen av det personrånet som var här för 2 veckor sen vid systembolaget, då jag förmodligen såg förövaren... Så jag ska dit och titta på lite kort få se om jag känner igen personen...

På måndag är det alla ♥ dag. Få se om man får nåt då av kärleken ;)
Han frågade vad jag ville ha. Men jag har inte så stora förväntningar och få nåt.. Men hoppas kan man ju alltid..
Önskar bara att allt inte var så jäkla komplicerat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback