Hjälpa mej??!!

Kläderna har ju kommit som jag har blivit sponsrad och få..

Var till tryckeriet idag. Logotypen på firma namnet är ju klart, lika vart de ska sitta någonstans på jackan. Sen fram på bröstet ska jag ha mitt namn, där kommer då problemet... De finns ju en djungel bland olika typsnitt.

Jag har hittat 2 stycken som jag gillar, men problemet är ju att jag kan ju inte ha mitt namn skrivet två ggr iaf inte på samma jacka..

Så nu vill jag höra vad ni som läsare tycker är snyggast.


Deesvärre får jag inte in själva korten direkt härm men länkar till sidorna så får ni kika..

Typsnitt 1 Brusch Script: Klicka här

Typsnitt 2 Ariston: Klicka här


Ärligt nu, säg vad ni tycker... Och har ni förslag på andra typsnitt så är dom varmt välkomna :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Hej igen :)

Jättekul att du ville dela med dig av din åsikt och det är precis vad vi på asslatjejerna tycker att alla ska få tycka vad de vill och ingen åsikt ska vara fel åsikt.

Jag har inte så mycket erfarenhet av just trav men däremot har jag varit med på en hel del kör tävlingar brukskörning, presission och marathon vilket är riktigt roligt faktiskt speciellt marathon där det verkligen kan gå undan:)

Kram

2011-12-03 @ 08:24:34
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

sv; Helt rätt, Sverige är väl just nu som det är.:/

2011-12-03 @ 10:44:05
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Och angående din text så kan jag inte se första texten, men den andra var snygg.

2011-12-03 @ 10:45:22
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback