Första december

Ja men då var vi inne i december. De är plusgrader ute och ingen snö. De blåser storm oxå dessutom och igår då både blixtrade och åskade de :S

Gårdagen spenderades i Tällberg på Gyllene Hornet för en planeringsdag med mina medarbetare på jobbet, var en mkt trevlig dag med god mat oxå :)

Idag har jag först jobbat sen på eftermiddagen så skulle jag börja på Validering, och nästa torsdag ska jag läsa medicin. Nu visade de sej att jag redan har validerat, vi var flera st som kände igen oss så vi gick och kollade och javisst de visade sej att vi validerade 2007 och jag fick ett G och 200 poäng :) så nu slipper jag den kursen iaf.

Har även fått mina kläder idag från Brizy, testade dom och dom satt som handen i handsken, helt underbart :)


Just ja, har ju glömt och uppdatera er hur de går med min rökning... Är inne på min 5 vecka som Icke rökare :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Missa inte vår julkalender som startade idag! under första luckan fanns en utmaning! ta chansen att utmana oss med vad du än kommer på och vill se oss göra! inlägget hittar du här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/december/1-december.html#comment



Om du inte gillar dessa kommentarer, förlåt!

2011-12-01 @ 21:58:22
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag blir snart tokig om det inte kommer lite snö snart och lyser upp :S

Gör ett besök hon oss och säg din mening om ponnytävlingar:)

2011-12-02 @ 08:56:25
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback