God morgon!

Fan vad jag hatar sömnlösa nätter... Igår i 23 tiden var jag skit trött så jag gick och la mej. Men väll liggandes där kunde jag inte somna så efter 1 timme då klev jag upp gick in i soffan och la mej, starta teven och datorn.. Vid 2 då kände jag mej sovtrött på nytt. Gick och la  m ej igen och somnade efter ett tag.
Så här har jag haft nu i ett par veckor, men vet inte vad felet är, för jag funderar inte på nå speciellt och jag är ju trött.

Ja ja nåväl, har 2 dagar kvar av min ledighet och hoppas jag kan somna bättre inför min komande arbetsvecka.

Jag och Karro ska bege oss till Borlänge på en liten tripp och köpa skor. Närmare bestämt till Aubiose. Hon ska ha skor åt Benji och jag passar på att köpa till Jullan. Vet att dom har rea där nu oxå och de finns säkert en massa man vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback