7:e augusti

Nu blir de en kort uppdatering av alla dagar från veckan......

Har ju haft Classic Car Week här under veckan och min syster har vart här men bott hos mamma.

Måndag: Red Jullan en sväng på dan och kände på henne inför starten på torsdagen, på kvällen var jag och syrran ute och kikade i några timmar på alla bilar och folket. Träffade även våran tremänning Louise från Vallsta i Hälsingland. Första gången jag träffade henne men otroligt trevlig och glad tjej:)

Tisdag: Fick jag besök från Östersund, närmare bestämt av min kusin Magnus och hans två barn Evelina och Sebastian. Dom åkte i hans Bmw och hade hans otroligt snygga Pontiac Firebird med sej på släp. Festade på kvällen och åkte i pontiacen, med oss var även syrran och Louise :) kul kväll..

Onsdag: Hade ont i halsennär jag vaknade :( Umgåtts med Magnus och barnen hela dagen vart på långbryggan för barnen ville bada sen var vi ute och åkte lite. Sen i 19 tiden lastade dom och åkte hemåt.
 
Torsdag: Jag, syrran och Jullan åker till Romme på trav. Startar i lopp 5, Tony kör. Fick in Jullis på ca 15-20 min på transporten idag :)
Kändes kanonfin i värmningen. I loppet hängde hon med där fram i hela tiden tills upploppet då vart hon trött. Slutade som först utan pengar. Blödde lite näsblod när hon kom in. Har förmodligen nå "skit" i kroppen.
På kvällen var jag och syrran ut och festade igen, hamnade på bowlingen i sällskap av Karro och Sara. Kul kväll, hemma runt halv 5!!

Fredag: Fortfarande ont i halsen och känner mej mer förkyld. Trött och sliten. Umgåtts med A-L, grillat med dom på kvällen.
I 23:30 tiden ringde jag gråtande till mamma över mina grannar ovanpå som hade värsa jävla festen. Tog Charlie och åkte hem till henne och sov.

Lördag: V75 här på Rättvik. Strålande sol och varmt över 9000 i publik. Helt underbar dag. Bara tatt de lugnt sen på kvällen.

Söndag: Sovmorgon. Kört Ari, mkt pigg och glad. Nu jäklar Ska han köras igång igen :P


Tilläggas bör att under hela veckan så har de vart fint väder och varmt:) en riktigt kanon vecka, skönt att få lite sånt väder på sin semester oxå.

Nu går jag in på min sista semester vecka. Kommer att få sovmorgon varje dag då han i stallet som har hingsten ska släppa ut och fodra mina hästar, jag ska ta in hans häst och ge den på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback