10:e augusti

Då var de onsdag och de står inte på förens de är måndag och dax att jobba igen :/

Min förkylning sitter fortfarande i och jag tror jag håller på att bli tokig.

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Körde Ari igår och idag red jag Jullis en lugn vända, hon var pigg och glad. Så jag hoppas att de inte är/var nå allvarligt för de som hände i starten i torsdags..

Imorrn ska jag hjälpa Karro klippa Benjis ben igen och så har jag tänkt ta en tur med Ari. Får varva och träna hästarna varannan dag, om jag inte får nå ryck och tar båda samma dag.

Är iaf skönt att vi hjälps åt i stallet så jag slipper dit på morgonen nu, skönt att få sova tills man vaknar utan ngn klocka som ringer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback