Torsdag

Då var denna arbetsvecka till ända då. Lugn vecka, dessvärre blir nästa desto tuffare. Men men that´s life!

Gud va jag ångrar att jag inte klippte mina hästar i vintras. Dom lossar hår nå så förbenat. Borstar och borstar och de verkar aldrig ta slut.
Imorrn ska jag ta lite sovmorgon, sen ska jag och Karro förmodligen köra hennes Benji, om vi inte ändrar oss och tar en ridtur tillsammans, ja inte på samma häst då utan hon på sin och jag på Jullis.

På lördag blir jag billös över dagen. Den hämtas under morgon/fm och sen får jag tillbaka den på kvällen. Men då är alla 2:or sen besiktningen fixade :) Så vill jag nånstans då får jag snällt gå eller cykla om inte ngn snäll människa ställer upp och är privat chaufför åt mej :D

De har blåst storm rejält idag. Men tror inte vi var värst drabbade här uppe utan tror de mer var söder över som det var värst, dom hade visst gått ut med en klass 2 varning oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback