Tisdag

Undrar om jag kan gå imorgon.. Har blivit en hel del motion idag.
Vart av med bilen på em, den sista 2an skulle fixas. Så därför cyklade jag till stallet. Har ridit Jullan på en timmes lektion, ja de blev nog en halvtimme till eftersom jag red till och från stallet. Sen var jag i stallet och fixade medans  jag väntade på att bilen skulle bli klar. Men de jäklades så till slut tog jag cykeln och cyklade hem.
Men fick en hel del gjort i stallet, har bl.a smort, sele och huvudlag, vilket tyvärr inte görs så ofta, menn u är de gjort igen.

Bilen hittade hem strax efter 21 tiden, så nu är alla 2 åtgärdade, så nu är de bara och åka in och ombesikta den.

Skulle vart ledig i tre dar nu (ons-fre) men fick en extra tur imorrn, en kort tur vart de. Skulle precis ta bort mej från att jobba, då fick jag ett sms att jag var bokad imorrn så jag tackade givetvis ja. Är ju iaf ledig torsdag och fredag:)

Är skit trött men ska hålla ut en halvtimme till och se klart BB.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Inget ont som inte har nåt gott med sig ;-) Jag hade en trött sambo som somnade i soffan typ 5 minuter efter han kom hem hahahaha

Hoppas VI får träffas nån gång också då nu när NI gjort det, haha. Men vem vet, det blir säkert en hel del R-vik snart för vi har INGA vägar att köra på här eftersom alla spruckit sönder... :( Så det måste nog bli banan lite, men det var så länge sen jag körde där så jag vet inte om jag vågar!

2011-04-27 @ 12:01:54
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: annica

saaaaaaaaben e kvar, men jag ska köpa mej en jänkare har jag tänkt;)

2011-04-27 @ 12:20:29
URL: http://annicass.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Ja iof, det har du rätt i , det var snällt av dig! Måste vara helt underbart att ha så många fina körmöjligheter alltså... :-)

2011-04-27 @ 19:53:34
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback