Påskdagen 24 april

Fan de är ju rena rama sommarvärmen ute :)
Hoppas bara att de blir en varm skön och fin sommar så inte all sol och värme kommer nu...

Jobbade långfredagen och sen var jag till mamma och åt lite. Syrran hade kommit tidigare på dan och skulle egentligen åka hem igår.. men de vart lite ändrade planer :D

På kvällen slingade jag håret sen cyklade jag ner till Sofie och vi tog nån öl.

Igår var de v75 på Romme. Men jag var hemma, tog en underbart härlig ridtur i solskenet med Jullan som kändes kanon fin:)

Åt även igår hos mamma, eftersom syster var kvar. Hon hade bestämt sej för att stanna tills idag.

Åkte hem dammsög lite och fixade, sen hoppade jag in i duschen och gjorde mej iordning för en ute kväll.
Syster skulle skjutsa mej till stallet på kvällen för att ta in hästarna så då kunde ja ta nån öl medans jag gjorde mej iordning :)
Hon kom lite tidigare och efter en stund dök de upp 2 filuurer som vart på v75 och som tyckte jag skulle ha lite fest:)
De slutade med att syster satt med en GT i handen ja efter hon skjutsat mej till stallet. Så vi plockade ut trädgårdmöblerna och satt ute hela kvällen tills vi drog ner på bowlingen.

Idag har jag mått kanon bra för en gångs skull dagen efter. Syrran sov här inatt, på soffan eftersom jag hade sällskap ;)
Vi har käkat och segat. Och hon bestämde sej för att åka hem imorgon ist eftersom man inte har en aning om hur poliserna är ute en sån här dag.

Nu ska jag ta och diska alla glas från igår....

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback