Lördag

Då var de helj igen.

Skönt med en sovmorgon.

Fick ju extra jobb igår på morgonen, inte så långt pass men man tar ju allt man kan få. Sen på kvällen åkte jag söderöver närmare bestämt till Romme. De var beräknat och sluta innan kl 22. Tyvärr så var de en hel del med strul, allt som allt hade vi 19(!!) omstarter, de flesta kom i ett lärliings och i ett travtalangernas lopp. Ja va kan man säja ibland undrar man hur vissa kan få ut sin licens när dom inte ens vet hur dom ska volta?! Travet var slut runt halv 11 så vi vart ju som sagt en hel del försenade.

Hade tänkt och slänga på sommardäcken idag, få se hur jag gör eller om jag väntar tills imorrn om de är finare väder. Har ju en massa annat jag ska göra oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback