Ett steg framåt.. Och tre tillbax..

Ja så känns de just nu. Livet är fanimej inte en dans på rosor, de ska gudarna veta.


Ja ja bara och bita ihop, livet går ju vidare hur som..
Är iaf jätte glad att jag har mina djur, jag vet att dom älskar mej och jag älskar dom, skulle inte kunna tänka mej ett liv utan dom. Har även en underbar familj, min mamma är den bästa, tack för att du finns där och ställer upp för mej och mina små hjärtan. Har även en storasyster som jag älskar och som finns där för mej och som jag kan prata med allt om. Sen har jag ju alla mina underbara vänner som betyder oerhört mycket för mej, och även ni har en speciell plats i mitt hjärta :) tack för att ni finns..


Kommentarer
Postat av: Syster

Tack min kära syster för att du finns här för mig! Älskar dig åxå! Kraaam

2011-04-13 @ 20:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback