Torsdan...

Ett steg närmare. Hoppas de händer nå snart bara för nu är jag rätt less.

Hur fan kan de va så jävla lyhört ner i min lägenhet, jag tror jag blir toooookig :/ hundjävel som springer fram och tebax ovanpå, dom går som nå jävla elefanter. Ja jag är rätt irriterad Jaaa!! Vet att de kan och är lyhört på andra bostadsområden oxå, men inte som här....

Imorrn har jag fått extra jobb, gött, hoppas jag åtminstonde kan få ihop 20 extra timmar denna månad.


Nu ska jag fortsätta kolla på CSI.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får sätta på dig hörselkåpor haha. JA men då får vi absolut passa på att träffas en sväng men det blir inge fest för mig, ska ju hålla mig vit tills alanya:P Bara träning som gäler nu vettu haha

2010-09-10 @ 00:55:14
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback