Tisdag 21a september

Fan va jag känner mej irriterad :/ skulle inte tatt på mej extra idag, hade verkligen behövt vara ledig, men men får se de i pengarna när dom kommer istället.
Har även sökt semester 2 o 3 oktober, men de verkar som chefen inte tänker skriva på :( eftersom de är marknad den heljen så är de så osäkert.. jaha blir de månne och sjukskriva sej då?! Men då blir de ju typ plus minus noll i allt som jag jobbat extra... Fan fan fan, hoppas verkligen jag får semester då. Ska kolla lite imorgon om de är några vikarier som skrivit in sej den heljen och jobba då. Jag var ju ute i såå god tid och lämnade in denna ansökan.. Ja som sagt jag är både arg och irriterad.


Kommentarer
Postat av: annica

hoppas du får semester!!!

2010-09-22 @ 06:30:22
URL: http://annicass.blogg.se/
Postat av: annica

inte bra!!!men det löser sig!!! hur jobbar du då?

2010-09-22 @ 18:33:48
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback