Söndag 5 september

Uppe med tuppen idag, eller ja kanske aningens tidigare oxå!

Ska ju snart åka till Sandviken i Högbo på hundutställning. Hoppas på bättre tur denna gång än sist vi var iväg till Alfta.
Tyvärr är de lite ändringar av planer, för Annica skulle åkt med och ställt sin Chipp. Men han är dålig och spydde hela dan igår. Så de blir till att åka själv. Tråkigt värre :(

Imorrn har jag fått extra jobb 7.30-12.30 inte många timmar, men är ju något iaf, och är ju bara början på månaden så nån fler timme lär jag nog få ihop..

Och bilen fick jag tillbaka av R i fredags, de var som han trodde O ringar som va slut, så nu kan jag ha värmen på i bilen utan att de immar igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback