Onsdag sjätte oktober

Idag är jag ledig. Håller på och tvättar. Idag blir de en "ska göra" dag. Ska bädda rent, ska städa, ska rensa lite ute ta bort gamla blommor och sånt. Sen är de dom vanliga "ska göra" sakerna som stallet och Charlie.

Igår kväll så körde jag ett snabbjobb igen med Ari ilag med Ina och hennes Adam. Mycket nöjd är jag =)

Imorrn ska jag på kurs till Bollnäs med travet. Ska bli skoj, en heldag, åker tidigt och kommer hem på kvällen nångång. Vi har samling på Scandic i Bollnäs kl 8:30 och sen är de slut kl 17. Då åker vi till travet där vi ska äta och titta lite på looppen. Sen får man åka hem när man vill. Så imorrn ska mamma sköta Ari, ja hon ska bara ge honom lite hö när han är ute och Fi ska rasta Charlie.


Nä nu har jag inge mer och skriva om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback