Måndag tjugofemte oktober

Ja då var de måndag och en ny arbetsvecka. En tuff sådan oxå dessutom, jobbar alla dar utom torsdan, och alltså jag ska jobba i heljen, så summa summarum så jobbar jag 6 av 7 dagar för er som inte har räknat ut de :D

Har umgåtts ganska mkt med R i heljen. På lördan var vi ju först till Clas isjön. Och på kvällen höll jag på och bli tokig på grannarna ovanpå så jag tog Charlie med mej och åkte upp till Gulleråsen.

Igår kväll så kom R ner och vi kollade på film.

Idag eller nu på kvällen har han och jag vart till Blnge en sväng för jag skulle kolla på en sak. Som jag ev ska köpa. Mer avslöjar jag inte nu.

Nu blir de strax sängen för jag känner mej otroligt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback