Lördag andra oktober

Nu är marknaden i full gång.. Men jag har inte satt min fot där... än. Mamma köpte 2 par foppisar åt mej igår så jag slapp ner. Idag måste jag ta mej igenom skiten eftersom jag ska jobba kväll. Vette fan vart jag ska parkera min bil, men har iaf ett parkeringstillstånd, så de blir att åka ner i god tid och kolla in vart jag kan stå. Kan förhoppningsvis kompa ut kl 20. Då blir de upp och ta in Ari, sen hem och öppna en Starobrno :P. Fixa sej klart för en utekväll. Syrran kommer hit och kommer att vara här när jag kommer hem. Sen knatar vi ner på bowlingen, eller om vi har tur att får skjuts.

Har även fixat så jag slipper åka och ta ut Ari imorrn bitti, så jag får sova ut lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback