Lördag 16 oktober.

Igår kom de lite snö på eftermiddagen, men inget som låg kvar... Tack och lov, vill inte ha vinter redan nu.

Charlie är bättre i magen, han har fått ris nu två gånger på sina måltider. Och imorrn är de ju utställning så vill ju inte att han ska va kass i magen då. Så senare idag ska jag borsta honom och klippa hans klor, sen är han klar inför morgondagen.

Ari fick på sej vinterskor bak igår, får ta fram hovarna en annan dag. Min rygg pallar inte och stå som en ostkrok hur länge som helst. Och idag har jag tänkt ta en tur med honom i det fina höstvädret. har inte skrivit så mkt om att jag tränat honom på slutet, men de har jag, har faktiskt kört snabbjobb med honom 3 tisdagasr på raken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback