Fredag 15 oktober

Ja här sitter man ledig och allt och är uppe!! Ja varför kan man ju undra...
Jo nu är de så här va och nu kommer de bli mycket skitsnack rent ut sagt..

Igår jobbade jag delad tur. Innan jag skulle åka och göra mitt kvällspass så rastade jag Charlie. Han var lite lös i magen men inte alls som förra heljen. Tänkte inte mer på de utan åkte och jobbade. När jag kom hem så möttes jag av en syn, visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Kortfattat så har han blitt sämre i magen så han har haft skitkalas både i hallen och vardagsrummet. Så de var bara och ställa sej och torka och vädra och tända doftljus så lukten försvann..
Efter jag hade tatt tag i torkningen så rastade jag honom och allt verkade lugnt så jag gick och la mej framåt halv 12 tiden. Tänkte att han väcker mej väll om de blir nödigt igen........ Men tyvärr har han inte gjort de, eller så har jag sovit så hårt så jaghar inte hört nåt. Iaf så möttes jag av en syn i köket när jag klev upp. Jaha bara och ställa sej och torka igen då.
Efter förra heljens magproblem har han blitt bra och han har fått sin vanliga mat. Nu är de bara att börja om på nytt och fasta han och sen ge lite ris osv.. Maten jag köpte på Lidl de är nog den som är problemet, får nog hålla mej till Hemköps foder som han går bra på..

Ska rasta han igen strax sen ska jag faktiskt ta och krypa ner en stund till.
Och jag vill inte mötas av mera skit när jag kliver upp sen. Nu får de vara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback