Sunday bloody sunday

Ja då var de änteligen söndag och min lediga dag som innefattar en sovmorgon. Igår på jobbet var jag väldans disträ, likaså hos mamma och varför vet jag inte, men antagligen har jag jobbat liite för mycket. La ifrån mej saker och sen gick ifrån dom, de är verkligen inte likt mej.

Igår i lunchtid skedde en hemsk olycka här på travet. Tack och lov så blev jag inte vittne till den. Men såg ambulansen när den kom och svängde in mot travbanan. Senare på dagen fick jag reda på vad som hänt oxå. En man i 70 års åldern hade blivit ihjälsparkad på banan när han körde sin unghäst. han dog tydligen innan ambulansen var på plats och hans fru stog och såg allt :( du kan läsa mer om de här


På kvällen så åkte jag och Charlie upp till Gulleråsen. Fikade hos T och M sen var vi ut och satte på mina nya lysen på bilen, vart hur snyggt som helst :P

Mina planer för denna dag blir en kör tur med Jullan. Har fått låna 2 st olika bett och testa på henne få se om hon är lika het... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback