Ding ding ding...

Morsning korsning!

Ska snart dra mej mot Blnge och Romme igen, 3:e gången denna månad.. FInt me pengar:D

Jobbat massor denna vecka känns de som. Men har även hunnit med ett träningspass med jullis. Va meningen idag oxå, men eftersom jag jobbat till kl 13 först så kändes de rätt stressigt. Så de får bli ett pass imorrn efter jobbet.

Annars hare väll inte hänt så mkt alls.

Imorrn kväll ska nog vi fixa dit mina nya styling lysen på v70, kommer bli gryymt snyggt:P Andra lägger pengar på utlandsresor, kläder m.m. Jag är tvärtemot och lägger pengar på mina djur och min bil. Men alla priorterar vi olika här i livet. Har aldrig vart utomland så jag vet inte vad jag missar. Ja nu lät de som jag inte vill de och som att jag går i världens trasigaste kläder men de gör jag inte, jag shoppar oxå lite kläder emellanåt. Skulle jag däremot inte ha mina djur skulle jag nog va ganska olycklig och rastlös. Jag trivs iaf med mitt liv och de är väll huvudsaken de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback