Torsdag 6;e maj

Det har varit några händelserika dagar. har inte orkat eller hunnit blogga nå.

På tisdagen fick jag extra jobb 12-16.30 sen var de nästan raka spåret upp till travet och prov/licenslopp för att lära mej köra startbilen. De gick otroligt bra och jag fick mycket beröm av den fd huvudstartern och den nya =)

Igår onsdag så jobbade jag och på kvällen var jag ut i skogen en sväng med Charlie. Sen var de bara slappa resten av kvällen.

Idag har jag oxå jobbat.

Nåt annat som har hänt är att jag inte längre är fodervärd åt Charlie utan nu äger jag honom =)

Nu är jag ledig i 3 dagar och de är ju marknad här i heljen. Imorrn kväll blir de och jobba på travet och lördagen kanske en sväng på marknaden och på kvällen ska de väll bli lite fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback