Onsdag

Oj redan mitt i veckan igen.
Har jobbat idag och jobbar kväll imorrn.

Igår och i måndas va ja ju ledig, men inte gjort nå speciellt alls.

På em idag kikade Annica och Daisy förbi på lite kaffe =) Vi snackade lite mestadels om bilar och alla träffar, både personbilsträffar och cruisingar för jänkare. Är ju snart 5:e juni och då är de cruisingen i Vansbro :P

När dom hade åkt, for jag upp till Ö Gärdsjö och hämtade 3 st höbalar, så jag klarar mej tills jag får ner ett nytt lass. Är ganska osäkert väder nu för och köra hö med öppet släp så att säga, vore ju synd om de ska bli fuktskadat.


Kommentarer
Postat av: dorran

japp japp...men som sagt skoj har vi iaf!!roadtrips å kaffe, å bil strul..det e fint det!!

2010-05-21 @ 06:15:32
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback