Lördag 29 maj

Hann aldrig skriva nå igår så jag uppdaterar lite nu:

Jobbade och slutade kl 13. Hem rastade Charlie och drog till Leksand och köpte solfilm. Sen vidare till Insjön och hälsade på Annica. Vi drack kaffe och pratade om en massa som vanligt.. Sen gick vi ut och påbörjade filmningen på bilen.. Gick väll inte värstans bra, men fick iaf upp den. Få se om jag ska höra om nån kan hjälpa mej byta sen..

Åkte hem, fixade och grejade lite, sen tog jag hojjen ner till Fi. Vi satt på hennes balkong och tog nåt glas vin. Skulle cykla ut och ta nån kall öl nånstans men vi vart hungriga så vi bestämde oss för och käka på Big Street. De vart en äöl till maten och en underbart god Bikini Sling innan vi cyklade hem. De är fasen sommaren s drink tror jag ;P

Idag jobbar jag börjar kl 16 så jag fick lite sovmorgon och de var ju inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback