För jag har bara regn hos mej.....

Ja som rubriken lyder så spöregnar de här. Var uppehåll en kort stund nyss, men annars har de regnat sen inatt...

Kom hem runt 1 tiden inatt, när jag cyklade hemåt då kom regndropparna.. Jag och Fi möttes upp vid stora rondellen strax innan 21:30 igår så hojjade vi ner på Big Street och satte oss och tog en öl. Fast de vart även en drink och en öl till. Lalle kikade oxå dit och höll oss sällskap. Var en massa annat folk där oxå. Tydligen had ebowlingen stängt så folk som tänkt gå dit hamnade på B S  istället. Var jätte trevligt och bara sitta och snacka och bli lite salongsberusad.

Idag sov jag ända till 11.30 ha ha. Har vart till stallet och Ari fick komma in, dyngsur trots regntäcke. Men d estår ju inte emot hur mycket som helst. Skulle behöva ett till att varva med. Ska se om jag hittar nåt billigt..

Jäklar, nu börjar de åska oxå. Är lika bra och stänga ner datorn ett tag tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback