Fredag 4 Juni

Usch va segt trött jag har vart idag.. Vet inte va de beror på har sovit bra inatt.

Har jobbat nu på kvällen. Och sen åkte jag och tog in Ari, och då spolade jag av bilen i stallet. Är en massa fåglar som lämnat märken på den nu när jag stått på jobbet och de va inte snyggt =/

Väl hemma en prommis med Charlie, mat till han och en kall och god cider till mej. Och sen gjorde jag nåt som jag aldrig brukar göra, ja inte vid denna tid på dygnet då. Jag tog fram dammsugaren och svepte med den en vända. Imorrn hinner jag inte om allt blir som de ska.. Och jag hoppas verkligen Annica mår bra imorrn så vi kommer iväg till Vansbro på den årliga cruisingen. Hon har inte mått nå bra idag men jag hoppas hon Kryar på sej =)

Nu ska jag fortsätta avnjuta min cider, titta på lite teve och så småningom sova.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tack monica! Jag ska försöka...

Hoppas du får en rolig kväll i Vansbro! Väljer du bort V75 i granngården? :-)

Jag kunde inte åka dit...buuhu....jag skulle inte se hästarna knappt. Herregud, bra tajmat.

2010-06-05 @ 23:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback