Tisdag 6 Juli

God damn it va jag är uttråkad. Och jag har bara haft 2 semester dar.. jisses hur ska detta sluta :D ha ha.

Funderar på om jag ska våga låta Ari gå ute på nätterna nu när de är så fint. Men lite rädd att han sticker ur hagen då han är själv ute och inte har nån ström på tråden. Men det skulle vara otroligt skönt så slapp man ställa klockan varje morgon och åka upp. Få sova ut riktigt och vakna av sej själv.. jag har ju semester eller ;P Hmm mja får nog fundera lite till....

Jaha annars då? Jo tack, solen skiner är ganska varmt jag klagar inte...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, gud så skönt det är att ha hästarna ute dygnet runt. Och nu är de lika trötta som en annan på morgnarna hahaha. Flyttar några på bete varje dag och nu när det är varmt och bromsigt har de ingen lust förrän det blir kväll. Så jag kan sova lääääänge på semestern:-) Trist om du inte har möjlighet att ha honom ute.... :-(

2010-07-06 @ 20:22:50
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback