Tisdag 20 Juli

Idag har de vart tvätt på schemat.
Sen kände jag att jag skulle ha lite egen tid för Ari. Har tyvärr inte blivit så mycket av de på slutet. Fick ett ryck och skodde han fram, vågade inte verka med kniv så jag raspade hovarna istället och vart faktiskt nöjd med resultatet. Ska ta bakhovarna nån dag oxå. Snacka om att de är jobbigt, svetten spruta och ryggen ömma. Tur man bara har en häst=) 
Sen tog vi oss en liten ridtur. Tyvärr var de så mycket broms och flugor efter oss så de vart ingen långrunda, men vi har iaf rört på oss.

Sen vart jag bjuden på mat hos mamma och efterrätt vart de oxå i form av jordgubbar och mjölk :P

Nu känner jag att de är läge för en liten siesta, värmen tar på en.


Kommentarer
Postat av: annica

mmm....vilka puckon!! skulle väl aldrig tänka tanken att gå in på någons gård å ta nått...eller jo...men nu menar jag i nyktert tillstånd....haha

2010-07-21 @ 06:26:12
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback