Hot hot hot....

Solat i några timmar med Fi vid kyrkan idag. Bränner ganska bra på ryggen nu.

Igår kväll satt hon och jag och drack lite. Vidare ner på Big Street och tog en drink innan vi cyklade till Bowlingen. Pumpbolaget uppträdde. Var ganska mycket folk och hade skoj. När de va slut vart vi stående utanför och pratade med ett gäng killar så jag kom nog hem strax efter 3 tiden. Hungrig så gjorde lite mat och när jag la mej visade klockan 03.58. Behövde aldrig gå upp imorse för Ari fick gå ute inatt och de har gått kanoners. Så inatt får han oxå gå ute. Och de blir nog fler nätter efter de.

Nu blir de en svalkande dusch känner jag. Och senare upp till stallet sen handla lite och så måste jag förbi mammsen och vattna hennes blommor.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Han tyckte säkert det var jätteskönt! För att inte tala om matte som slipper pallra sig upp tidigt på semestern :-)

2010-07-07 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback